Zamówienia można składać:

Telefonicznie, mailowo, w siedzibie firmy (dane w zakładce kontakt) lub poprzez sklep internetowy. Towar zamówiony (który jest na stanie) po godzinie 12:00 wysyłamy następnego dnia.

Zamówienia w sklepie dotyczą sprzedaży detalicznej. W przypadku dalszej odsprzedaży, sprzedaży hurtowej, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Koszt przesyłki (1 paczka maks. do 30kg):
Przesyłka kurierska: 1-2 dni robocze

gratis - przy zamówieniu powyżej 400 zł
15,00 zł - przy zamówieniu od 100 do 400 zł

UWAGA! Przy zamówieniu poniżej 100 zł przesyłka 20 zł. Podane ceny są cenami brutto.

Prosimy o nie dokonywanie przelewu z góry, a dopiero po odebraniu faktury z towarem (zwykle do 2 dni roboczych). Pomimo dołożenia wszelkich starań może się okazać że nie mamy na stanie pewnych produktów, wówczas skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie po dokonaniu zamówienia.

W przypadku osób fizycznych, istnieje możliwość przesłania produktów na przelew w formie przedpłaty. Po potwierdzeniu że mamy wszystko na stanie i można dokonać wpłaty oraz otrzymaniu potwierdzenia wpłaty w załączniku (o ile to możliwe) lub na nasze konto - wyślemy niezwłocznie zamówienie.

Kontaktując się z naszą firmą mailowo, telefonicznie, rejestrując się lub dokonując zamówienie przez stronę zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych osobowych przez terraDENT Sp. z o.o. :

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodnie z art. 7 ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. tzw. RODO* wyraźną i dobrowolną zgodę na przetwarzanie i zbieranie moich danych osobowych przez terraDENT Sp. z o.o. w celu komunikacji i realizacji zamówionych usług oraz na otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji.

Jednocześnie oświadczam, że moja zgoda spełnia wszystkie warunki o których mowa w art. 7 RODO, tj. przysługuje mi możliwość jej wycofania w każdym czasie, zapytanie o zgodę zostało mi przedstawione w wyraźnej i zrozumiałej formie oraz poinformowano mnie o warunku możliwości jej rozliczalności.

Zostałem również poinformowany o tym, że dane zbierane są przez  terraDENT Sp. z o.o., o celu ich zbierania, dobrowolności podania, prawie wglądu i możliwości ich poprawiania oraz że dane te nie będą udostępniane innym podmiotom.

* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Administrator danych osobowych
    1. Administratorem danych osobowych podawanych przez nabywców  jest „TERRADENT” sp. z o.o., 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 17

    2. Zgodnie z postanowieniami RODO administrator od dnia 25.05.2018 jest odpowiedzialny za przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych przetwarzanych w podmiocie
       
    3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem realizacji zamówienia i wystawienia faktury na zamówiony towar.

    4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu wykonania usługi sprzedaży.

    5. Dane będą przechowywane na zabezpieczonych nośnikach informatycznych.

    6. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane osobom nieupoważnionym.

    7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do wnoszenia poprawek lub zmian (jeśli takie wystąpiły).

    8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)

    9. Administrator oświadcza, że podjął działania w celu by  przetwarzanie danych osobowych odbywało się w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo i poufność, w tym ochronę przed nieuprawnionym dostępem do nich i do sprzętu służącego ich przetwarzaniu oraz przed nieuprawnionym korzystaniem z tych danych i z tego sprzętu.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) i implementacją dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE, towar zamówiony w formie umowy zawartej na odległość można zwrócić w stanie nienaruszonym bez podania przyczyny. Do 14 dni od daty jego otrzymania (wejścia przez kupującego lub osoby trzeciej wskazanej przez kupującego w posiadanie przedmiotu sprzedaży), należy powiadomić firmę Terradent pisemnie - poprzez faks lub mailowo o tym, że otrzymany towar ma zostać zwrócony i można następnie wypełnić formularz według wzorca: www.terradent.pl/img/cms/formularz-odstapienia.pdf

Klient ma 14 dni na odesłanie towaru (liczone od chwili oświadczenia na piśmie o zwrocie, zgodnie z art.28 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta). Koszty odesłania towaru ponosi w tym przypadku firma Terradent (zwracana jest pełna kwota zakupionych produktów wraz z wysyłką, w przypadku zwrócenia całego zamówienia). Kupujący może odesłać towar innym sposobem dostawy niż poprzez ten, w którym go otrzymał, wówczas ponosi sam koszty odesłania towaru. Towar musi być wtedy odpowiednio zapakowany przez kupującego, aby nie było możliwe uszkodzenie towaru podczas transportu.
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni. Zwrot płatności zostanie dokonany do 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w taki sam sposób, w jaki została ona dokonana przez kupującego, chyba że wyraźnie otrzymamy zgodę od kupującego na inne rozwiązanie - bez ponoszenia przez kupującego żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych.

Z uwagi na fakt, że kupujący może skorzystać z prawa rękojmi niezależnie od zapisów gwarancji, kupujący może domagać się obniżenia ceny zakupionego produktu w którym wykryta została wada prawna lub fizyczna, jego zwrotu lub naprawy (wymiany na ten sam wolny od wad produkt)

W przypadku zgłoszenia reklamacji klienta ze względu na wadę, uszkodzenie lub niezgodność z opisem, koszty odesłania towaru od kupującego (tym samym sposobem w jaki towar został dostarczony do klienta, lub innym określonym przez sprzedawcę) ponosi firma Terradent. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

W przypadku zakupu chodaków medycznych Woody należy wziąć pod uwagę fakt, że jest to produkt wykonywany ręcznie na zamówienie i może się różnić od tego, który jest przedstawiony na zdjęciu w sklepie.
Zdjęcia mogą nie odwzorowywać w pełni i w dokładny sposób sprzedawanych produktów (mają charakter poglądowy). W przypadku wątpliwości lub pytań odnośnie spraw technicznych i szczegółowych specyfikacji produktów, zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami.

Wymagania techniczne do poprawnego przeglądania serwisu:

Zaleca się korzystanie z przeglądarki Mozilla Firefox w wersji 40 i wyżej, systemu operacyjnego MS Windows 7, lub nowszych a także łącza internetowego z prędkością przesyłania danych do abonenta 4 Mb/s i więcej.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.